Na Festivalu društveno odgovorne komunikacije, održanom u Beogradu na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, kompanija „Heliant“ ponela je titulu pobednika „Kampanje sa svrhom 2022“. Tom prilikom je predstavniku kompanije, Vukašinu Raduloviću, uručena statueta ove kampanje kojom se prepoznaje, odlikuje i podstiče društveno odgovorna komunikacija namenjena dobrobiti dece i pojedinca.

 

Kampanja u kojoj je pobedila kompanija „Heliant“, a koja je za to nagrađena, nosila je naziv Osnaživanje mladih za uključivanje na tržište rada 2022.

 

Činile su je aktivnosti usmerene na tri nivoa obrazovnih institucija:

 

– promocija sektora informaciono–komunikacionih tehnologija učenicama osnovnih škola,

– uvođenje Heliant zdravstvenog informacionog sistema u srednju medicinsku školu i

– učešće studenata medicine na konferenciji digitalnog zdravstva.

 

Tim saradnica kompanije „Heliant“ je, povodom Međunarodnog dana devojčica u sektoru informaciono-komunikacionih tehnologija, približio devojčicama mogućnosti za karijeru u ovim oblastima i potrudio se da ih motiviše da krenu tim putem.

 

Kompanija „Heliant“ je tada ugostila i devojčice iz Osnovne škole „Sveti Sava“ iz Beograda.

 

Devojčice iz ove škole, koje su sada srednjoškolke, prisustvovale su, sa profesorkom Aleksandrom Bošković, uručivanju statueta na Festivalu društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“.

 

 

Kompanija je ove godine donirala Heliant ZIS Srednjoj medicinskoj školi „Dr Miodrag Lazić“ u Nišu, sa ciljem da se budući medicinski tehničari, laboranti i lekari i pre zapošljavanja osposobe za vođenje medicinske administracije elektronskim putem.

 

Sada 963 učenika ima priluku da radi u Helinat ZIS, koji koristi više od 80 odsto zdravstvenih ustanova u Srbiji.

 

Pored toga, kompanija „Heliant“ je donirala i 15 kotizacija za studente Medicinskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, koji su na Konferenciji „Future is now“, vodećoj među konferencijama za digitalizaciju zdravstvene zaštite u centralnoj Evropi, slušali o razvoju važnih tehnoloških trendova u zdravstvenoj zaštiti koji utiču na unapređenje lečenja.

 

Predstavnik kompanije „Heliant“, Vukašin Radulović, je ovom prilikom rekao da kompanija nastavlja i u budućnosti sa društveno odgovornim poslovanjem i predstavio neke od planiranih aktivnosti.

 

Među njima su uvođenje Heliant ZIS sistema u Visoku zdravstvenu školu strukovnih studija u Beogradu, učešće u Horizont 2020 projektu „SocKets lab“ radi promocije koncepta parcipativnosti i društvenog angažovanja, organizacija stručnih praksi za studente završnih godina, nastavak učešća u globalnoj zajednici otvorene nauke za zdravstvene podatke OHDSI i organizacija Dana devojčica u IKT sektoru 2023.

 

Među dobitnicima titule pobednika „Kampanje sa svrhom 2022“ su i kompanije „Roche“, „Novartis“, „Coca Cola“, „OTP banka“, „Atlantik grupa“, „Galenika“, „A1“, „Erste banka“, Nacionalni centar za seksualno i reproduktivno zdravlje „Potent“, „Mercator S“, „Procredit banka“, „MK grupa“, „AIK banka“, „Scheider Electric Srbija“, „Sport time Balkans“, Centar „Srce“ i „Lidl Srbija“.