Kompaniju „Heliant“ posetili su predstavnici časopisa Fortune, čuvenog američkog multinacionalnog magazina o biznisu, koji rade posebnu publikaciju posvećenu Srbiji i njenim najuspešnijim firmama, među koje su uvrstili i kompaniju „Heliant“.

 

Luka Martinović, direktor projekta Fortune magazina o Srbiji, kao i koordinatorke projekta, Praskovia Kokoreva i Eleonora Shuli, posetili su kompaniju „Heliant” i razgovarali sa predstavnikom kompanije, Vukašinom Radulovićem.

Za portal heliant.rs, Martinović kaže da su se odlučili da kompaniju „Heliant“ uvrste među najuspešnije u Srbiji budući da su istražili naše tržište i razgovarali sa predstavnicima ministarstava i drugih državnih organa.

„Mi smo o tome šta i kako kompanija „Heliant“ radi dosta saznali istražujući tržište i vašu kompaniju, ali smo dobili i ozbiljne preporuke pre nego što smo se konačno odlučili da je uvrstimo na našu listu“, objašnjava Martinović.

Dodaje kako je intervju sa predstavnicima kompanije „Heliant“ bio najduži koji su radili, pa i to, naglašava direktor Fortune projekta, pokazuje koliko je to bio prijatan i inspirativan susret.

„Smatramo da je to što kompanija „Heliant“ radi vrlo zanimljivo i veoma značajno, jer socio-ekonomski dosta doprinosi Srbiji“, ističe Martinović.

Predstavnicima magazina Fortune bilo je veoma zanimljivo da čuju kako je nastala kompanija „Heliant“, raspitivali su se detaljno o različitim projektima – od informacionih sistema za zdravstvene ustanove do aplikacija i različitih inovacija koje kompanija uvodi tokom digitalizacije zdravstva u Srbiji i regionu.

Zapao mu je za oko podatak da čak 84 odsto zdravstvenih ustanova koristi informacione sisteme Heliant, Infolab LIS i Moneo, o kojima su se predstavnici magazina Fortune detaljno informisali.

Posebno im je, kaže Martinović, bio inspirativan projekat Telemedicine koji je doneo veliku korist svim korisnicima.

„Heliant je kroz taj projekat olakšao rad i bolnicama i lekarima i obolelima. Ta aplikacija pruža ljudima mnogo koristi tako što značajno manje vremena provode u čekaonicama zdravstvenih ustanova i u nelagodnim situacijama“, ističe Martinović, dodajući da su ga zainteresovali i planovi za ekspanziju kompanije u Srbiji i regionu.

Projekat Fortune magazina o Srbiji je deo inicijative Connecting Nations Creative Prosperity. Radeći na njoj, putuju u države čije se ekonomije uspešno razvijaju, sa željom da ih promovišu kao najbolje destinacije za partnerstva i investicije.

„Tražimo neke od najuspešnijih kompanija ili ljudi, najinteresantnije priče koje su dovele do uspeha preduzeća i pojedinaca iz države i regiona“, kaže Luka Martinović, predstavnik magazina koji je planetarno poznat po rang listama najboljih kompanija ili poslova, kao što su Fortune Global 500, Fortune 1000, 100 Best Companies to Work For…