Heliant

Celokupna tehnička pomoć i odgovori na sva vaša pitanja

Podrška

Svesni smo koliko je važno imati sigurnu uslugu i servis koji funcioniše bez problema.

Našim korisnicima je na raspolaganju veliki broj inženjera i administratora sa dugogodišnjim iskustvom.

U najkraćem roku, korisnik će dobiti sve potrebne informacije i pomoć.

Stalne obuke i usavršavanje naših inženjera, u skladu sa najnovijim trendovima i tehnologijama, nam omogućavaju da brzo i efikasno odgovorimo na sve izazove sa kojima se susrećete u radu.

 

Radno vreme:

07-17h

 

Radno vreme podrške:

07-22h

 

Telefoni:

Tel + 381 11 785 48 51
Tel + 381 11 785 48 52
Tel + 381 11 785 48 81
Fax + 381 11 785 48 35

 

E-mail:

help-desk@heliant.rs



HELIANT HEALTH

Bez ikakve sumnje, opredelite se za naše CLOUD rešenje koje podrazumeva iznajmljivanje resursa (servera) od strane internet provajdera tako da su Vam Heliant i svi podaci dostupni uvek, uz preduslov da je prethodno uspostavljena internet veza.

Heliant je moguće povezati sa fiskalnom kasom ukoliko ona poseduje odgovarajuću softversku podršku za to (drajvere). Preporučujemo Galebovu fiskalnu kasu model GP550.

Heliant ima iste mogućnosti kao i verzija za državne ustanove, uz dodatak posebno prilagođenih modula za zakazivanje i naplatu.

SALDO predstavlja razliku ulaza i izlaza za izabrani period, a na konkretnom primeru znači da je u posmatranom periodu za navedeni lek  bilo više izlaza (potrošnje) nego ulaza.

Mogućnost grupisanja imaju samo jedinice koje su tipa „Odeljenje“ iz prostog razloga što je jedan od faktora koji utiče na grupisanje Ishod lečenja (Vrsta otpusta), koji je dostupan prilikom administrativnog otpusta pacijenta, a što imaju samo odeljenja.

Dijagnoza N18 je aktivna i nije deaktivirana učitavanjem šifarnika. Problem je u tome što se ista ne može pretraživati / snimati stacionarnim pacijentima ili pacijentima u dnevnoj bolnici (Dijaliza) kako bi se izbeglo prvostepeno osporenje razloga „Nedozvoljena tromesna dijagnoza među završnim ili dodatnim dijagnozama osiguranika“ i „Nedozvoljena tromesna dijagnoza među završnim ili dodatnim dijagnozama uz uslugu Dnevna bolnica“.

Prilikom popunjavanja doznake o privremenoj sprečenosti za rad, neophodno je da unesete vreme početka i završetka bolovanja, kako na vrhu strane, tako i na dnu. Bez ovih datuma, dokument nije validan.

Jedino u posebnom slučaju (poput trudnica i porodilja), treba čekirati opciju „Poslednji dan privremene sprečenosti nije poznat“ umesto poslednjeg dana sprečenosti.

Potrebno je kreirati proizvode  (777777M Medicinski azot oksid, 777777O Medicinski kiseonik, 777777N Medicinski azot suboksid i 777777C Medicinski ugljen -dioksid) potom je potrebno  navedene proizvode mapirati na RFZO šifre i postaviti im interne cene, finalni korak je  fakturisanje utrošene količine  na uslugu LMU001.

Ukoliko se pacijent zakaže ranije (nekog prethodnog dana), biće prikazan sa svetlo plavom pozadinom kod vremena za kada je zakazan, dok pacijenti zakazani „danas za danas“ neće imati to obeležje.

Omogućeno je definisanje podrazumevanih atributa na nivou svake ambulante, tako da možete postaviti odgovarajuće atribute u željenim ambulantama kroz podešavanje “Podaci o organizacionoj jedinici” gde birate “Podrazumevani atributi usluga”.

Ispravke polja koja su neispravno popunjena na prijemu možete izvršiti izmenom dodatnih svojstva prijema, tako što ćete u okviru hospitalizacije otići na tab „O kontaktu“, a onda na dugme „Prijem“.

U IZIS-u postoji uput za datog pacijenta za navedeni datum, pošto nije realizovan potrebno u heliantu obrisati uput doktoru specijalisti da bi mogli generisati novi.

HELIANT MONEO

Neophodna konfiguracije servera i korisničkog računara zavisi od veličine ustanove, broja korisnika i funkcionalnosti softvera za koje se odlučite. Za detaljnije informacije, kontaktirajte korisničku podršku.

Elektronski recepti se automatski prenose Moneo sa portala za izdavanje recepata. Preuzeti podaci čuvaju se u knjizi izdatih recepata i fiskalizuju.

Praćenje realizacije javnih nabavki i potpisanih ugovora sa kupcima i dobavljačima vrši se automatski, kroz knjigu ulaznih i izlaznih računa.

Popis osnovnih sredstava sa bar kod čitačem je podržan u poslovno informacionom sistemu Heliant Moneo.

Nalozi za knjiženje kreiraju se automatski, na osnovu dokumenata koji postoje u sistemu.

Heliant Moneo podržava sve vrste obračuna zarada i naknada.

Heliant Moneo podržava automatsko učitavanje računa-otpremnica dobavljača.

Heliant Moneo podržava izvoz podataka u XML, TXT, PDF i EXCEL formate, kao i automatizovano slanje izveštaja elektronskom poštom.

Integrisan sistem podrazumeva povezanost svih poslovnih procesa unutar vase ustanove. To znači da se svaki podatak u Moneo unosi samo jednom, da bi se nakon toga automatski preuzimao u sve zavisne dokumente. Jednom unet podatak trenutno je vidljiv svim korisnicima sistema, čime se na prvom mestu smanjuje mogućnost greške, a zatim ostvaruju i značajne uštede u vremenu.

Za radne stanice na kojima će se koristiti Heliant Moneo, neophodni su Windows operativni sistemi. Moneo server podržava i Windows i Linux platforme.

Osnovna podešavanja poslovno informacionog sistema podrazumevaju i prenos, odnosno uvoz podataka iz postojećih šifarnika koji se koriste u radu, kao i uvoz postojećih robnomaterijalnih, finansijskih, kadrovskih i obračunskih podataka.

U poslovno informacionom sistemu Heliant Moneo, podaci se brišu samo logički. Osim što se izvršena akcija brisanja evidentira po datumu i vremenu brisanja, kao i korisničkom nalogu sa kojeg je podatak obrisan, svaki obrisan podatak moguće je vratiti u aktivno stanje.

Pristup poslovno informacionom sistemu Heliant Moneo ostvaruje se preko korisničkih naloga. Svakom korisniku dodeljeno je lično korisničko ime i lozinka za pristup, a u okviru podešavanja samog korisničkog naloga, definisano je kojim dokumentima korisnik pristupa i koje podatke može da menja.

Korisnička podrška je dostupna svakog dana. Radno vreme podrške i kontakt detalji nalaze se u opciji Podrška.

INFOLAB LIS

Administracija prava kontrole deverifikacije tuđe verifikacije omogućena aplikativnim pravom. Radnik treba da poseduje ulogu: naziv – „Deverifikator tuđih verifikacija“, opis – „Može da deverifikuje rezultate koji su drugi verifikovali“.

Naravno. Moguće je definisati više protokola. U trenutku prijema se definiše kom protokolu pripada uput.

Sistem ima opciju definisanja kalkulativnih testova. Pored toga, sistem podržava skaliranje vrednosti istih testova sa različitih analizatora kako bi se izvršilo usklađivanje po jedinici mere.

Postoji mogućnost definisanja razređivanja za izabrani uzorak. Ta informacija se prosleđuje analizatoru prilikom čitanja barkod nalepnice.

Naravno. Podrazumevano je sistem podešen da štedi reagense ali korisnik svakako ima mogućnost da pojedine testove uključi za ponavljanje na istom ili drugom analizatoru.

Uzorak je moguće pustiti u rad na više analizatora. Ukoliko prvi ima mogućnost da uradi 6 od zahtevanih 10 testova, drugi će podrazumevano od sistema dobiti zahtev da uradi preostala 4 testa. Korisnik kroz sistem može da kontroliše koji će analizator da uradi koje testove za konkretan uput.

Naravno. Omogućena je štampa računa za participaciju ukoliko pacijent nije oslobođen plaćanja participacije.

Svaki uzorak je obeležen jedinstvenim bar kodom. Taj podatak je garancija da će podaci koji stižu sa analizatora odgovarati konkretnom uzorku bez obzira na datum prijema uzorka. Pojedini uzorci se zamrzavaju i puštaju kada se skupi dovoljan broj. Jedino ograničenje koje postoji je vezano za trajnost uzorka.

Nije neophodno. Ukoliko ne postoji papirni uput na kome se nalazi jedinstveni uputni broj, pretragu je moguće izvršiti na osnovu podataka o pacijentu (ime, prezime, JMBG, LBO, broj zdravstvene isprave).

Postoji mogućnost da korisnik koji ima odgovarajuću ulogu izvrši dodavanje kao i uklanjanje neke od analiza iz uputa. Svaka promena u sistemu se evidentira uz podatke o vremenu i korisniku koji je tu promenu izvršio

Sistem podržava generisanje više različitih formata barkod nalepnica. U skladu sa potrebama Vaše ustanove moguće je uključiti jedan ili više mogućih formata.

Kreiranje laboratorijskog protokola je omogućeno za izabrani dan i punkt/laboratoriju.

Obuka

Obuka korisnika svakog poslovnog programa predstavlja najvažniji element uspešne implementacije. Iako je program vrlo jednostavan i lak za korišćenje sa veoma jasnim interfejsom, smatramo da svaki klijent treba da iskoristi pogodnost obuke koja je uvek uključena u cenu programskog paketa prilikom kupovine.