Za one koji nisu upoznati sa pojmom tiketa, ova brojka ne znači ništa. Međutim, ako vam kažemo da je tiket svaki projekat, zahtev za razvojem nove funkcionalnosti koje redovno dobijamo od naših korisnika, ili prijavljeni problem koje naš tim efikasno rešava, shvatićete značaj ovog broja.

 

Sve je počelo sa prvim tiketom koji smo kreirali 30. avgusta 2010. u sistemu koji je tada služio isključivo za beleženje prijava upućenih našem timu za podršku (help desku) od strane korisnika. Vremenom, zahteva je bilo sve više, pa je sistem prerastao u pravi interni alat za praćenje aktivnosti svih delova kompanije, pod nazivom Heliantik. Heliantik je danas od velike koristi svim zaposlenima, jer omogućava praćenje aktivnosti na projektima razvoja softvera za klijente i za nove proizvode, i pruža trenutni uvid u status ovih kompleksnih poduhvata u kojima često učestvuje veliki broj spoljnih i unutrašnjih aktera.

Prvi veliki uspeh obeleželi smo nakon upisanih 100.000 tiketa, što je bio povod za proslavu 14. avgusta 2019. Četiri godine kasnije, stalni rast kompanije, razvoj novih proizvoda i rad na proširenju usluga doveo nas je do jubilarne brojke od 200.000 tiketa u Heliantiku! Ova pompezna brojka svedok je uspešnog poslovanja kompanije iz godine u godinu, i pokazatelj je posvećenosti našim klijentima koji mogu da se oslone na podršku Heliant tima u svakom trenutku.

Ovim povodom organizovali smo malu, ali slatku proslavu u prostorijama kompanije, u okviru koje smo uz osmeh i druženje prikazali rezultate zajedničkog truda u godinama iza nas. Filip Maljković, šef razvojnog tima kompanije „Heliant“, pripremio je interaktivnu prezentaciju sa pitanjima uz koja smo se sjajno zabavili i pokazali koliko poznajemo rad naših kolega. Koji tiketi su imali najviše snimljenih sati, za koje partnere smo otvorili najveći broj tiketa, ko je rešio najviše tiketa i druga pitanja predstavljala su izazov čak i iskusnim kolegama sa višegodišnjim stažom u kompaniji „Heliant“. Neki odgovori su bili jasni „na prvu loptu“ dok pojedine brojke nismo mogli ni da naslutimo.

Proslavu smo iskoristili kao idealnu priliku da istaknemo doprinos timova, ali i pojedinaca koji su igrali ključnu ulogu u realizaciji poslova. Zajedno smo otvarali brojne zahteve u sistemu, rešavali izazove, pratili projekte, pripremali se za sastanke i konferencije. Tu su i tiketi kojima smo se svi radovali, poput proslava povodom rođendana, jubilaraca, prinova „Heliant“ tima, druženja, novogodišnjih proslava i još mnogo drugih lepih događaja.

Ovaj jubilarni broj tiketa dokazao je kako kompanija „Heliant“ neprestano raste, kao rezultat predanosti i stručnosti svakog pojedinca u kompaniji. Posvećenost zaposlenih i timski rad bili su ključni za ostvarenje izuzetnih poslovnih rezultata i u tom duhu nastavićemo da nižemo uspehe u godinama pred nama.

U nastavku izdvajamo neke od najzanimljivijih statističkih podataka iz Heliantika.

 

Dinamika rasta ukupnog broja tiketa

 

  • U proseku smo kreirali 10.000 tiketa na svakih pet meseci.

 

Tiketi sa najviše snimljenog vremena

 

  • Najviše vremena zabeleženo je na tiketu koji se odnosi na razvoj Heliant Cloud platforme, zatim na tiketima za razvoj aplikacija, u okviru Heliant Health proizvoda i na opštim poslovima.

 

Radnici koji su bili uključeni na najviše tiketa

 

  • Dan sa najviše snimljenog vremena na tiketima je 24. maj 2023, kada je snimljeno 523 sata i 31. 380 minuta.

 

I pored brojnih proizvoda za praćenje aktivnosti, projekata i tiketa koji danas postoje na tržištu, mali broj njih je pogodan za mala i srednja preduzeća. Heliantik može potpuno da zadovolji njihove potrebe, zahvaljujući iskustvu zasnovanom na dugogodišnjoj saradnji sa raznovrsnim klijentima iz državnog i privatnog sektora, zdravstva i IT industrije. Sa tim na umu, kompanija „Heliant“ će nastaviti da unapređuje ovaj alat sa ciljem da ga jednog dana uvrsti u svoju ponudu.