U Domu zdravlja Merošina, u kome se leči veliki broj pacijenata iz 28 sela ove niške opštine, instalirani su informacioni sistemi kompanije „Heliant“ – zdravstveni informacioni sistem Heliant i laboratorijski informacioni sistem InfoLab.

 

Dom zdravlja Merošina radi non-stop, 24 sata, uključujući i Hitnu pomoć, kako bi pokrio potrebe stanovnika 28 sela u sastavu ove niške opštine.

 

Informacioni sistemi kompanije „Heliant“ – zdravstveni informacioni sistem Heliant i laboratorijski informacioni sistem InfoLab – koji su nedavno implementirani u ovu zdravstvenu ustanovu sa velikim brojem pacijenata, pomoći će vrednim lekarima i medicinskom osoblju, kao i njihovim pacijentima, da jednostavnije i brže realizuju zdravstvene procedure.

 

Direktor DZ Merošina, Dr Nebojša Cvetković, za heliant.rs kaže da je inicirao uvođenje softvera kompanije „Heliant“ nakon što su mu kolege u drugim domovima zdravlja prenele pozitivno iskustvo koje imaju u upotrebi tog softvera.

 

Direktor DZ Merošina dr Nebojša Cvetković

 

„Mi smo prilično opterećeni brojem pacijenata“ objašnjava dr Cvetković. „Taj problem se rešava brzinom, a sada ćemo brže raditi i nećemo se zadržavati na procedurama koje sam program može da automatski obradi“.

 

Sistemi su brzo implementirani i lekari i medicinsko osoblje su ih veoma brzo prihvatili i nemaju nikakve primedbe, kaže dr Cvetković.

 

Dosta im znači to što su fakture prema Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje automatizovane, kao i uputi, što je sada sve u elektronskoj formi i podaci se nalaze na jednom mestu, u bazi Doma zdravlja.

 

Kada je u pitanju Laboratorijski informacioni sistem InfoLab, laboratorijska tehničarka iz DZ Merošina, Aleksandra Stošić, kaže da je njoj i njenim kolegama sada mnogo lakše, da im je rad ubrzan i olakšan.

 

Informacioni sistem kompanije „Heliant“ u Laboratoriji DZ Merošina

 

„Fakturisanje je već mnogo lakše – samim unosom podataka smo automatski poslali fakturu u Fond i to nam je velika olakšica. Takođe, više ne moramo da štampamo rezultate pregleda pacijenata, što nam je isto tako oduzimalo dosta vremena“, kaže Aleksandra Stošić.

 

Primedbe nemamo, imamo samo pohvale, mnogo hvalimo program u laboratoriji“, ističe Stošić.

 

Pacijenti, kaže, i dalje dolaze u laboratoriju Doma zdravlja po rezultate pregleda. To rade iz navike, mada oni mogu da dobiju rezultate i u elektronskoj formi. Očigledno treba da prođe malo vremena dok se ne naviknu na nove pogodnosti.