Marina Bjelica, pomoćnica direktora za ekonomsko-finansijske poslove Doma zdravlja Vrbas, kaže da su u ovoj ustanovi jako zadovoljni efikasnošću i sigurnošću koji pruža Moneo informacioni sistem
Integracija sa zdravstvenim sistemom
„Počeli da da koristimo Moneo od januara 2012. godine. Pre toga smo koristili Heliant zdravstveni informacioni sistem, sa kojim je sada Moneo potpuno integrisan“, kaže Marina Bjelica, koja ističe da svakodnevno radi u Moneu, dok iz Heliant zdravstvenog sofvera koristi samo pojedine izveštaje ili onda kada joj je potrebna neka informacija zbog fakturisanja.
„Moneom smo jako zadovoljni. Ne samo što nam olakšava svakodnevni rad, već sada na jednom mestu imamo i sve podatke o radnicima od 2012. godine, a o partnerima od 2013“.
Efikasnost
„Odlično je što više nema ponavljanja nekih koraka u radu. Na primer, kada magacioner unese fakturu, nema potrebe da se ona negde unosi ponovo i da se tako duplira posao, koji je pre toga radio materijalni knjigovođa.
Pored ušteda, smanjena je i mogućnost greške ili bilo kakvo neslaganje podataka. Sada sa troje ljudi sav taj posao dovedemo do kraja – u magacinu, likvidaturi i u računovodstvu, gde postoji automatsko knjiženje. Sve je to vrlo lagano i jednostavno i sa manjim brojem ljudi koji su na tim poslovima angažovani. Veoma smo zadovoljni efikasnošću tog programa“, kaže Bjelica.
Smanjena mogućnost greške
„Za svakog korisnika se u programu definiše šta on može da radi i u koji deo tog softvera može da uđe, tako da se i na taj način izbegava mogućnost greške.
Može stvar da se ograniči i tako da neko može samo da ima uvid u neki ugovor – recimo o javnoj nabavci – ali ne i da bilo šta u njemu menja“.
Sigurnost
„Imamo i dobru saradnju sa zaposlenima u Heliant Moneu – ako se bilo koji problem javi to se rešava maltene u sat vremena, ako je to moguće. Imamo sigurnost da, kakav god problem da se desi, neće nas ostaviti na cedilu pa da ne možemo, na primer, da isplatimo plate zbog neke greške.
Mi smo zadovoljni i prezadovoljni – ne treba Moneu bolja preporuka od toga da ima zadovoljne korisnike koji ovaj program preporučuju i drugima. I sa njima je stvarno jako dobra komunikacija – uvek se jave na telefon, o svemu se brzo i lako dogovorimo“, kaže za sajt heliant.rs Marina Bjelica, pomoćnica direktora za ekonomsko-finansijske poslove Doma zdravlja Vrbas.