Vesti
Forum Pacijenata Srbije: Poboljšanje položaja pacijenata kroz digitalizaciju zdravstva
Forum Pacijenata Srbije, neprofitno udruženje osnovano sa ciljem osnaživanja, edukacije i poboljšanja položaja pacijenata, organizovao je juče skup pod nazivom „Zajedno smo jači – Glas pacijenata”. U Ustanovi kulture „Parobrod“ održana je panel diskusija na temu...
Dr Nevena Veljković na IV regionalnoj konferenciji o retkim bolestima
IV regionalna konferencija na temu „Genetičke terapije u retkim bolestima“ koju organizuje Udruženje građana za borbu protiv retkih bolesti kod dece „Život“, održana je danas u Novom Sadu. Prisutne su pozdravili Bojana Mirosavljević, predsednica Udruženja...
Heliant na Retina Summitu: „Digitalno doba oftalmologije“
„Retina Summit: Pokrenimo promenu“, u organizaciji kompanije Roche, posvećen je pokretanju promena u zdravstvenom sistemu, oftamološkoj zajednici, kliničkoj praksi i promenama kroz nauku. Na skupu održanom 24. i 25. novembra na Zlatiboru, koji je otvorila Ana...
Heliant na DSC Europe konferenciji: AI u zdravstvu i farmaciji
Na konferenciji DSC Europe održanoj od 20. do 24. novembra u Sava centru, dr Nevena Veljković, menadžer za nauku i istraživanje u kompaniji „Heliant” održala je predavanje na temu korišćenja Real-world data u zdravstvu i učestvovala na panelu “AI-powered Health &...
Heliant predstavio HERMES – digitalnu platformu za dijabetesno stopalo na Vaskularnom simpozijumu
Udruženje kardiovaskularnih hirurga Srbije (UKVHS) organizovalo je Vaskularni simpozijum koji je održan juče, 15. novembra u Sava centru. Veštačka inteligencija, skrining i rezultati SerbVasc registra bile su glavne teme ovog događaja. Moderatori uvodne sesije...
MedSafetyWeek – Globalna inicijativa za bezbednost lekova inspiriše dubinsku analizu neželjenih dejstava: Perspektive iz našeg istraživanja
Svetska zdravstvena organizacija (SZO, eng. World Health Organization, WHO) obeležava globalnu nedelju za podizanje svesti o bezbednosti lekova, poznatu kao „MedSafetyWeek“, od 6. do 12. novembra. Ova značajna inicijativa ima za cilj informisanje javnosti o važnosti...
Deseti jubilarni BIZIT: Vukašin Radulović na panelu „E-zdravlje: Srbija kula zdravlja“
Regionalna BIZIT konferencija, koja se tradicionalno održava početkom novembra, ove godine posvećena je najvećim tehnološkim trendovima današnjice, sa fokusom na veštačku inteligenciju. Kompanija „Heliant“ je učestvovala prvog dana konferencije na panelu posvećenom...
Studentima Medicinskog fakulteta u Beogradu predstavljen zdravstveni informacioni sistem Heliant
Na konferenciji MEDIATE koja je održana u studentskom odmaralištu Palić, od 27. do 30. oktobra, HELIANT je predstavio svoj zdravstveni informacioni sistem studentima Medicinskog fakulteta u Beogradu. „Medicinski krug”, organizacija studenata Medicinskog...
Institut za medicinu rada Srbije „Dr Dragomir Karajović“ uručio zahvalnicu kompaniji „Heliant“ povodom 70 godina postojanja
Institut za medicinu rada Srbije „Dr Dragomir Karajović“ proslavio je u četvrtak, 26. oktobra 70 godina postojanja. Tim povodom kompaniji „Heliant“ uručena je zahvalnica za pomoć i podršku koju smo pružali ovoj ustanovi tokom proteklih godina. Ovaj važan...
Heliant ugostio vodeće stručnjake u oblasti mašinskog učenja u zdravstvu
U ponedeljak 23. oktobra, u prostorijama kompanije „Heliant” održan je još jedan seminar na aktuelnu temu mašinskog učenja i njegove primene u zdravstvu. Naši zaposleni su imali priliku da slušaju predavanja vodećih stručnjaka iz ove oblasti - profesora Zorana...
Digitalna rešenja za zdravstvo u borbi protiv raka dojke
Objavljeno povodom meseca borbe protiv raka dojke Rak dojke je veliki zdravstveni problem koji pogađa milione pojedinaca i njihovih porodica širom sveta. U Srbiji, prema podacima Instituta za javno zdravlje, rak dojke ostaje jedan od vodećih zdravstvenih izazova sa...
Prešli smo 200.000 tiketa u sistemu! Velika podrška koju pružamo klijentima svakodnevno uvećava ovaj broj
Za one koji nisu upoznati sa pojmom tiketa, ova brojka ne znači ništa. Međutim, ako vam kažemo da je tiket svaki projekat, zahtev za razvojem nove funkcionalnosti koje redovno dobijamo od naših korisnika, ili prijavljeni problem koje naš tim efikasno rešava,...