Svetski dan srca, koji se obeležava 29. septembra, ima za cilj da informiše ljude širom sveta o bolestima srca i krvnih sudova, kao i da podigne svest o značaju njihove prevencije. Svetska federacija za srce ističe negativan uticaj pušenja, nepravilne ishrane i fizičke neaktivnosti kao glavne faktore u mehanizmu nastanka bolesti. Alarmantan je podatak da na godišnjem nivou više od 50 000 ljudi u Srbiji izgubi život od posledica bolesti srca.
Kompanija „Heliant“ je za potrebe Klinike za kardiologiju Univerzitetskog kliničkog centra Srbije (UKCS) razvila „modul Sale za kateterizaciju“ koji pokriva sve neophodne profesionalne potrebe lekara kardiologa. Projekat je podržan od strane kompanije „AstraZeneka“, bez koje realizacija ovog projekta ne bi bila moguća.
Modul Sale za kateterizaciju izrađen je po specifikacijama vrhunskih stručnjaka iz oblasti kardiologije, profesora i lekara Klinike za kardiologiju, kojima se ovim putem zahvaljujemo.
Zahvaljujući modulu, kardiolozi imaju mogućnost da sistematski unesu neophodne podatke o pacijentu, upotrebljenom materijalu i proceduri koju sprovode, kao i da generišu izveštaj na kraju procesa zbog čega su izveštaji „modula Sale za kateterizaciju“ sada uniformni. Ova funkcionalnost automatskog generisanja izveštaja olakšava proces prenošenja znanja starijih kolega mladim specijalistima.
Modul sale za kateterizaciju u nekom širem smislu predstavlja jedinstvenu bazu podataka i arhive za svakog pojedinačnog pacijenta. Lekaru je omogućeno da izvuče statističke podatke preko funkcionalnosti za odabir karaktera procedure koju sprovodi. Modul olakšava rad kroz sistematizaciju toka procesa oblikujući buduća pitanja u odnosu na date odgovore.
Kompanija „Heliant“ je prepoznala vreme kao važan faktor u radu zdravstvenih radnika. Modul Sale za kateterizaciju sadrži preko 2400 polja za unos, što ga svrstava u red visoko struktuiranih proizvoda. Podaci uneti u Heliant Informacioni sistem se direktno „preslikavaju“ u „modul Sale za kateterizaciju“ na mestima gde je to potrebno. Ovo rešenje štedi vremenske resurse zdravstvenih radnika kroz smanjen broj klikova i dodatnu kognitivnu fokusiranost.
Korisnički interfejs čine i vizuelni elementi koji olakšavaju unos podataka kroz složeni sistem modula.
„Heliant“ je kroz realizaciju ovog projekta pokazao spremnost da svojim uslugama odgovori potrebama i složenim zahtevima svojih korisnika i na taj način doprinese lečenju bolesti srca.